torsdag 3. juni 2010

Lir mot slutten

Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal fornye abonnementet på denne nettadressen. Det betyr at jeg tror bloggen glir tilbake til sin opprinnelige status - http://www.blogspot.com/storfanden Det vil si at jeg jo vet ikke dette helt sikkert...

Det som er helt sikkert, er at jeg har det travelt nok på mine andre nettsteder: Hjemmesider og nettavis

Begge de to nettstedene beholder jeg, inntil videre. 

Nå er det sol og sommer på Lillehammer. Antakelig blir det mye mer aktivitet på taket fordi jeg både har plantet og så smått malt litt på utemøblene. De var blitt satans møkkete etter vinteren, og ikke minst nesten kremert av sola oppe på taket. Det er en makeløs takterrasse, som jeg dessverre benyttet i liten grad i fjor. Årsaken var at jeg hadde slike smerter, og dermed ble sofaen omtrent det eneste faste punktet i tilværelsen.

Vinteren har vært beinhard her i distriktet. Jeg sliter med å få fart på labbene igjen, etter at jeg så å si ikke var ute av døra fra nyttår og fram til april.

Og var det ikke heftig nok med mine egne plager, så har det vært mye sykdom ellers. Slikt tærer ytterligere på kreftene. Nå får jeg håpe at det blir ro og sindig ettertanke, denne sommeren. Kanskje blir det aggregert litt krefter til høsten og vinteren gjennom det? 

Planer for sommeren er i alle tilfeller vraket. Meningen var at vi skulle kjøre ned og besøke slekta i Tyskland, men dette blir det dessverre ikke noe av. Kanskje det egentlig er tid for å snu kjerra den andre veien, og får sett landet nordafor Dovre. Det er en spennende tanke, men jeg får se.

Først og fremst er det sommer!

Madshus Panorama,
3. juni 2010

Ingen kommentarer: